x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

PANORAMA

El PDeCAT vol la república “al més aviat possible”

Actualitzada 23/07/2018 a les 10:29
Les bases rebutgen per nou vots la proposta que fos de forma immediata || Els consellers no estaran a l’Executiva
David Bonvehí guanya en l'Assemblea del PDeCAT amb el 65% dels vots

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Un moment de l'Assemblea del PDeCAT aquest diumenge.

TWITTER PDECAT

El plenari del PDeCAT va aprovar ahir diumenge per majoria ajustada un punt de la ponència política que proposa fer efectiva la república “al més aviat possible” i va rebutjar una esmena que proposava incloure a la ponència “fer efectiva la república de forma immediata”.

Fonts del partit van explicar que a la votació que es va celebrar ahir diumenge al plenari de l’assemblea nacional del partit “ha anat de nou vots”. Concretament, van votar no incorporar el terme “immediatament” 415 associats, mentre que 406 van optar per incorporar-lo i 60 van emetre vot en blanc.

A la comissió de la ponència, havia guanyat la fórmula inclosa a l’esmena –fer-ho “de forma immediata”– i havia perdut la proposta original defensada per la Mesa de la comissió; tanmateix, va arribar més del 40 per cent dels suports i va obtenir d’aquesta manera la potestat de portar-ho al plenari, ho va fer i al final es va imposar el text original.

Així mateix, les bases del PDeCat van rebutjar fer compatible ser conseller amb el fet d’estar a la direcció del partit, tal com sol·licitaven els membres del sector crític després que els consellers Damià Calvet i Miquel Buch es perfilessin per entrar a la nova cúpula de la formació.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre