x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

SUFRAGI TRÀMITS

Finalitza el vot per correu, demanat per 8.786 lleidatans

Actualitzada 27/04/2019 a les 08:24

Finalitzat el nou tram de carril bici que enllaça Ricard Viñes amb Cappont

Finalitzat el nou tram de carril bici que enllaça Ricard Viñes amb Cappont

LLEIDA TV
Un ciclista circula pel carril bici de la rambla d’Aragó.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Un ciclista circula pel carril bici de la rambla d'Aragó.

AMADO FORROLLA

El termini per votar per correu va acabar ahir al migdia i Correus havia admès un total de 8.786 sol·licituds de lleidatans per poder votar aquest diumenge a distància. Entre ells, hi ha 115 electors lleidatans residents temporalment a l’estranger, mentre que hi ha 1.947 lleidatans residents absents que viuen a l’estranger. A tot Espanya s’han rebut 1.222.937 vots per a les eleccions generals i valencianes. La subdelegació del Govern a Lleida va informar ahir que els avanços de participació de les 14.00 hores i les 18.00 hores, així com els resultats provisionals una vegada tanquin els col·legis, es tramitaran mitjançant tablets a excepció dels municipis amb menys de cinc-cents electors, en els quals la transmissió es farà via telefònica.

A Lleida província, hi haurà 208 tablets. Així mateix, s’han rebut sis sol·licituds de persones amb discapacitat visual que volen exercir el dret a vot de forma presencial.

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre