x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

ELECCIONES

Montse Mínguez (PSC): "Em deixaré la pell defensant Lleida"

2
Actualitzada 29/04/2019 a les 09:36
Mínguez, l’alcalde de Lleida, el subdelegat i càrrecs del PSC.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Mínguez, l'alcalde de Lleida, el subdelegat i càrrecs del PSC.

AMADO FORROLLA
Eufòria a la seu del PSC de Lleida 10

Eufòria a la seu del PSC de Lleida

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

©Eufòria a la seu del PSC de Lleida

Amado Forrolla

La candidata al Congrés per Lleida, Montse Mínguez, va destacar ahir que “em deixaré la pell defensant” les comarques de Lleida a la Cambra Baixa. Mínguez es va mostrar satisfeta després d’haver recuperat l’escó que el PSC va perdre a la demarcació l’any 2016. Va destacar que durant la campanya van recórrer “2.754 quilòmetres explicant el nostre projecte per avançar i protegir el nostre país i els drets socials, perquè hi havia l’amenaça de la dreta”. Per aquesta raó, va agrair a tots els lleidatans “que han confiat en la nostra candidatura perquè la suma de les tres dretes no sigui possible”, amb referència al PP, Ciutadans i Vox.

Segons Mínguez, des del PSC han “sabut transmetre el missatge: la necessitat de diàleg, convivència i treballar per l’equilibri territorial”. Per a la candidata socialista, Pedro Sánchez “és qui ha demostrat tenir propostes que beneficien el conjunt de la ciutadania”.

Comentaris

Comenta el contingut

Descobrir
2
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre