x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

ESNOTICIA

Oriol Mitjà diu que el test d'antígens permetrà una certa normalitat

08/11/2020 a les 05:19
Oriol Mitjà.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Oriol Mitjà.

SEGRE

L’epidemiòleg Oriol Mitjà va defensar ahir que la utilització massiva de tests d’antígens com a forma preventiva permetria que els ciutadans participessin de manera segura en activitats de risc com la restauració, el lleure o els àpats de Nadal amb el cercle ampli de la família. En una entrevista a Catalunya Ràdio, va assegurar que aquest tipus de tests són “fiables”, que tenen un cost molt més baix que una PCR (entorn dels 20 euros davant dels 60 i 120 euros) i que la seua utilització massiva podria evitar un tercer rebrot i també un nou confinament.

En aquest sentit, Mitjà va assenyalar que els tests d’antígens també serien una bona eina preventiva per poder crear un “mur” a les residències d’ancians i evitar així que el virus hi entri. En aquest cas, va afirmar que creu que s’haurien de fer a tot el personal que hi treballa i a tot el que hi vagi de visita. És per això que va instar el Govern català a ser més indulgent amb aquest tipus de proves.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre