x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

SUCCESSOS INFANTICIDI

Arrestada una parella per la mort del seu nadó de cinc mesos a Saragossa

Actualitzada 11/12/2021 a les 09:19
Accés a l’Hospital Infantil Miguel Servet de Saragossa.

Accés a l’Hospital Infantil Miguel Servet de Saragossa.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Accés a l'Hospital Infantil Miguel Servet de Saragossa.

EFE

Un nadó de cinc mesos ha mort a l’Hospital Miguel Servet de Saragossa i els seus pares han estat detinguts com a suposats responsables de la mort. Segons El Periódico de Aragón, el nadó va ingressar a l’Hospital Materno Infantil Miguel Servet el passat 4 de novembre, on va ser portat pels seus pares, una parella de 30 i 39 anys. Els sanitaris que van atendre el petit, que va arribar inconscient, van comprovar que les lesions que presentava la víctima contrastaven amb el seu historial de nadó sa i amb les explicacions que la parella estava donant sobre el que havia ocorregut.

Per això, van informar el jutjat i la Policia Nacional, el Grup d’Homicidis de la qual es va fer càrrec de les investigacions. Aquestes indagacions van derivar en la detenció de la parella, d’origen pakistanès, el 10 de novembre. A la mare se li va imputar un delicte de temptativa d’assassinat i va ser traslladada a la presó de Zuera, on encara està ingressada, mentre que al pare n’hi atribueixen un de lesions en l’àmbit familiar, i en aquest cas el jutge va decretar la posada en llibertat amb càrrecs.

El nadó podria haver patit la síndrome del nadó sacsejat. La investigació ha certificat que fa cinc anys la parella va perdre una nena quan aquesta tenia 11 mesos.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre