x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Dr. Jose Manuel Valdivielso, Resp. Grup de recerca translacional vascular i renal

Actualitzada 22/12/2021 a les 11:26
Jose Manuel Valdivieso

Dr. Jose Manuel Valdivielso, Resp. Grup de recerca translacional vascular i renal

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Jose Manuel Valdivieso

Escucha "Dr. Jose Manuel Valdivielso, Respesponsable del grup de investigación translacional vascular y renal." en Spreaker.

Sabies que la vitamina D no és una vitamina sinó una hormona?Què és un estudi clínic i com funciona? Ens ho explica el doctor José Manuel Valdivielso Revilla, responsable del Grup de Recerca Translacional Vascular i Renal de l'IRB Lleida, que. és un grup multidisciplinari amb científics bàsics i clínics que treballen en un entorn integrat. L'Enfocament principal del grup de recerca és la idenficiació dels factors involucrats en la progressió de la malaltia renal crònica i les complicacions cardiovasculars des del punt de vista bàsic, trasnacional i clínic. 

Comenta el contingut

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre