x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

COMUNICACIÓ MIRAVISIONS

“La credibilitat és l'únic activisme del periodista”

26/09/2021 a les 05:07
El fotoperiodista Emilio Morenatti, premi Pulitzer 2021, al centre, ahir al Miravisions de Juneda.

El fotoperiodista Emilio Morenatti, premi Pulitzer 2021, al centre, ahir al Miravisions de Juneda.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© El fotoperiodista Emilio Morenatti, premi Pulitzer 2021, al centre, ahir al Miravisions de Juneda.

GERARD HOYAS

El Mas de Miravall de Juneda acull tot el cap de setmana la segona jornada Miravisions dedicada al fotoperiodisme i que impulsa el magazín digital La Mira. Ahir es van fer els actes principals que van repassar la trajectòria professional de la fotògrafa Pilar Aymerich i també van abordar els límits ètics del fotoperiodisme i del paper del fotoperiodisme local més enllà del territori.

Entre els ponents hi havia el premi Pulitzer 2021, Emilio Morenatti, que va defensar la “credibilitat” com la màxima dels periodistes i el seu “únic activisme”. La jornada va finalitzar amb l’entrega de guardons del primer Premi Miravisions de Fotoperiodisme, que va ser per a Mireia Comas.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre