Mollerussa és la primera localitat a reunir-se i tractar les millores ferroviàries amb FGC
FGC preveu reunir-se amb els ajuntaments per on circulin les línies R13 i R14 per escoltar i gestionar les millores previstes

Reunió entre FGC i l'Ajuntament de Mollerussa
Mollerussa s'ha reunit aquest dilluns amb Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya en una visita institucional per conèixer i detallar el projecte de millora de les línies R13 (Lleida-Cervera) i R14 (Lleida-Terrassa). La trobada és la primera de les que faran FGC amb els ajuntaments per on passin les línies ferroviàries.
En la primera reunió s'ha cordat que hi haurà més freqüència de trens, fins a 14 circulacions al dia, cinc de les quals arribaran fins a Terrassa. A més s'adequaran les estacions amb millores de senyalització i accessibilitat i nou material com senyalització i màquines per comprar bitllets. També es vol incorporar informació en directe i actualitzada sobre les línies.
Els trens també seran nous. N'hi haurà quatre i un ja ha començat a fer proves, els altres estan construint-se.