SEGRE

EQUIPAMENTS

Torrefarrera inaugura el centre per a persones amb trastorns, amb 24 places

El nou edifici Ginesta III de la Fundació Aspamis. - JORDI ECHEVARRIA

El nou edifici Ginesta III de la Fundació Aspamis. - JORDI ECHEVARRIA

Maria Molina

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

La consellera de Drets Socials i Inclusió, Mònica Martínez Bravo, va inaugurar ahir el nou centre de la residència Ginesta III de Torrefarrera, un equipament residencial especialitzat en l’atenció i millora de la qualitat de vida de persones amb discapacitat intel·lectual o trastorns de conducta. Amb aquest nou equipament s’amplien les prestacions especialitzades i es reforça l’atenció a les persones amb necessitats. La conselleria ha destinat un milió d’euros a finançar aquest edifici dins del projecte de desenvolupament del complex residencial Aspamis de la localitat i s’afegeix als centres Ginesta I i Ginesta II, plenament operatius. El nou centre oferirà vint-i-quatre places residencials de les quals la meitat seran concertades i estaran preparades per ser ocupades aquest mateix estiu, segons responsables de la Fundació Aspamis. Està concebut com a habitacions individuals i espais comuns adaptats per afavorir l’autonomia dels residents.

La consellera va remarcar que la inversió en aquest equipament “reflecteix el compromís de la Generalitat amb entitats sensibles a les necessitats reals de les persones”. Per la seua banda, l’alcalde, Jordi Latorre, va dir que les instal·lacions estan plenament integrades a la localitat. La consellera també va participar en els actes del 50 aniversari d’Acudam de Mollerussa.

tracking