CICLISME
Larrosa visita els ciclistes que s’entrenen al velòdrom

Fèlix Larrosa observa l’entrenament dels ciclistes. - AJUNTAMENT DE LLEIDA
L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, acompanyat del regidor d’Esports Jackson Quiñónez va visitar ahir els ciclistes que s’entrenen al reformat velòdrom. Val a recordar que la instal·lació va ser remodelada l’any passat, a causa del greu deteriorament amb la superfície de la pista plena d’esquerdes, tot i que la Paeria projecta construir-ne un de nou als Mangraners, el recinte del qual inclouria pistes d’atletisme i per a esports de pilota i gimnàstica.