SEGRE

Conxi Espín, de la farmàcia Guillermo Peña Zaldívar, sobre la gran apagada: «El pitjor va ser la incertesa»

El 28 d’abril del 2025, Lleida i tota la Península van estar més de 10 hores sense telèfon, llum i
internet

Conxi Espín / FARMÀCIA GUILLERMO PEÑA ZALDÍVAR

Conxi Espín / FARMÀCIA GUILLERMO PEÑA ZALDÍVAR

Creat:

Actualitzat:

“El pitjor van ser els primers minuts per la incertesa que hi havia, no sabies què passava, quant duraria i tot el que t’arribava eren rumors”, recorda Conxi Espín, de la farmàcia Guillermo Peña Zaldívar de Pardinyes. 

Com la gran majoria d’establiments, l’apagada els va impedir treballar amb normalitat, “i només podíem dispensar parafarmàcia i en efectiu, el més greu era que tot el sistema de receptes estava inoperatiu i, encara que et vinguessin amb la documentació, no podies donar-los els medicaments”. 

Al veure que la llum no tornava, van decidir tancar. “No podíem abaixar la persiana al ser elèctrica, però finalment ho vam poder fer amb una palanca”, recorda Espín.

tracking