Ismael Antequera, del taller de Xapa i Pintura, sobre la gran apagada: «Vaig perdre 2.000 € per l’apagada»
El 28 d’abril del 2025, Lleida i tota la Península van estar més de 10 hores sense telèfon, llum i internet

Un any del dia més negre - E.FARNELL
El taller de xapa i pintura de vehicles Isma de Lleida va patir pèrdues d’uns 2.000 euros pel tall elèctric que va interrompre l’acabat de dos cotxes. El propietari, Ismael Antequera, va haver de rascar la pintura i reiniciar la feina al faltar una capa. Va intentar trobar un generador dièsel, sense èxit, ja que els serveis de lloguer estaven col·lapsats, i el treball va quedar inutilitzat.
Els empleats van marxar al migdia al no tenir la certesa que tornaria la llum. L’experiència de l’apagada ha portat el propietari a prendre precaucions per evitar situacions similars en el futur. Ha preparat la instal·lació per connectar un generador per prevenir futures apagades que afectin l’activitat i garantir així la continuïtat del taller.