Dos anys sense l’Annabel
Amb profunda tristesa, els companys del servei d’Anatomia Patològica de l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova recordem la nostra estimada companya i amiga, Annabel Abó Ribera, que ens va deixar just ara fa dos anys, massa aviat.
L’Annabel es va formar com a especialista en anatomia patològica en el nostre servei, on després va exercir amb excel·lent entrega, sempre molt responsable. Més enllà de la seva dedicació professional, recordarem l’Annabel per la seva llum, el seu somriure i la seva capacitat incondicional per ajudar els altres.
Volem reconèixer la seva gran trajectòria professional, el seu compromís i la dedicació que va mostrar durant els anys que va formar part del nostre departament, així també com a docent en la Facultat de Medicina, on els companys de Departament i els mateixos alumnes la recorden amb molta estima. Agraïm profundament la seva contribució i el seu exemple de professionalitat. Ha estat un privilegi compartir jornada i confidències amb algú tan especial.
El teu record romandrà sempre al nostre despatx i als nostres cors. Ens unim al dolor de la família i amics en aquests moments tan difícils. Descansa en pau.