x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

FUTBOL BASE

L'Escola de Futbol Mig Segrià presenta els seus 218 jugadors repartits en 16 equips

Actualitzada 16/10/2021 a les 08:35
L'Escola de Futbol Mig Segrià presenta els seus 218 jugadors repartits en 16 equips

L'Escola de Futbol Mig Segrià presenta els seus 218 jugadors repartits en 16 equips

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© L'Escola de Futbol Mig Segrià presenta els seus 218 jugadors repartits en 16 equips

MAITE MONNÉ

L’Escola de Futbol Mig Segrià, entitat que agrupa les poblacions de Vilanova de Segrià, Rosselló, Benavent i Torrefarrera, va presentar ahir en aquesta última localitat els 218 futbolistes, entre nens i nenes, amb els quals compta aquesta temporada repartits en 16 equips. Per categories, són dos conjunts juvenils, dos de cadets, dos d’infantils, quatre d’alevins, dos de benjamins, dos de prebenjamins i dos de babys o debutants.

El coordinador general és Javier Lozano, mentre que els coordinadors del futbol 11 i futbol 7 són Sergi Vílchez i Jesús Alcalde, respectivament.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre