x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Quant costa menjar als restaurants amb tres estrelles Michelin?

Actualitzada 31/12/2021 a les 17:00
El cuiner Dabiz Muñoz

El cuiner Dabiz Muñoz

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© El cuiner Dabiz Muñoz

EFE

A l’Estat espanyol hi ha en total 11 restaurants amb tres estrelles Michelin. La majoria ja no tenen carta, tret d’alguna excepció, com el cas de Martín Berasategui a Lasarte (Guipúscoa), que combina el menú (290 euros) amb plats de la seua trajectòria, com una ostra amb emulsió de rave verd i cruixent d’enciam de mar (58 euros), o la seua versió del llom de lluç amb cotines de rentatge, aire de cafè i caiena fresca (88 euros).

Dabiz Muñoz va apujar el preu del seu DiverXO, únic tres estrelles de Madrid, un 46% a partir d'aquest gener, al·legant raons de sostenibilitat del negoci, passant de 250 a 360 euros. A més, el comensal els ha d’abonar|adobar en el moment de realitzar la reserva. A aquest preu es pot afegir una selecció de vins realitzada pel sommelier Miguel Ángel Millán, per 150 euros per persona, o un maridatge a 300 euros per persona.

Quique Dacosta (Dénia, Alacant) ofereix diverses propostes, com un Menú de 250 euros; Menú hidratado, 260 euros; Armonia, 420 euros, amb copa de benvinguda i vins inclosos; i Experiencia completa, 448 euros (vins i begudes incloses).

Els Arzak, Juan Mari i la seua filla Elena, a Sant Sebastià presenten el menú degustació a 255 euros, amb vins, 410 euros, i el menú carta, de 190 a 200 euros.

En Aponiente (El Port de Santa María, Cadis), Ángel Lleó proposa Agua Salada, Agua dulce, a 270 euros, al qual se li pot afegir una harmonia de vins per 100 euros, o un maridatge non plus ultra per 195 euros.

Altres propostes són l'ÀBaC de Jordi Cruz amb un menú de degustació a uns 225 euros per persona amb l’opció Maridatge de vins que costa 140 euros; el Glorieta d’Amós a 227 euros i amb reserva prèvia i maridatge a taula completa el preu s’eleva a 352 euros i Akeláre amb un menú que costa 240 euros.

Comenta el contingut

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre