Restablerta la circulació de Rodalies de l'R14 després del robatori de coure
Adif tardarà gairebé dos mesos en reparar els desperfectes

Un tren de Rodalies a Manresa.
La circulació dels trens de Rodalies de l'R14 (Lleida-Barcelona passant per Tarragona) entre Montblanc i Vilaverd s’ha restablert aquest dimarts des de les 7.42 hores després del robatori de coure d’aquest dilluns.
Fins a la reparació total de la incidència provocada pel robatori de coure, els trens circulen amb retards mitjans de 20 minuts, ha informat Adif.
Adif ha explicat tardarà prop de dos mesos en reparar els desperfectes provocats pel robatori de coure, que va originar un incendi i "importants danys" a les instal·lacions ferroviàries.