Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© Lleida viu el pitjor any en dècades amb cinc assassinats en sis mesos
Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© 22/01/2017. Agents rurals a Aspa. Ismael Rodríguez, un jove caçador de Vacarisses, mata disparant-los a boca de canó els agents rurals Xavier Ribes i David Iglesias, que estaven inspeccionat un vedat de caça. El mateix homicida truca al 112 per confessar el crim.
EFETotes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© 17/02/2017. Funcionària al carrer Acadèmia. Amparo Soler és assassinada a casa seua. Els Mossos detenen 4 mesos després el presumpte autor, un instal·lador de fibra òptica que ho nega. Jordi Lanuza va ser jutjat i condemnat el 2005 (foto) per haver segrestat la seua dona.
SEGRETotes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© 07/04/2017. Parricidi a Bellvís. Un jove de Bellvís de 21 anys, Marc Navarro Sancho, va matar la seua mare, Antonieta Sancho Miralles, de 50 anys i professora a Bell-lloc, al domicili familiar. El parricida va fugir, però va ser detingut minuts després pels Mossos.
JOAN GÓMEZTotes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© 19/06/2017. Assassinat un veí de Balàfia. El 19 de juny desapareix el veí de Balàfia Eduard Ardiaca i el seu cadàver apateix el dia 23 al maleter del seu cotxe a Barcelona. Els Mossos acusen el cunyat, l'empresari carni Josep Puig-Gros, que nega ser-ne l'autor.
ITMAR FABREGATTotes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© L'atracador va morir a la Bordeta el passat 21 de maig.
ITMAR FABREGATLa comarques de Lleida han registrat en el que va d’any un total de quatre crims amb un balanç de cinc persones assassinades en el que representa la pitjor xifra, amb escreix, de les últimes dècades. De mitjana, la província registra uns dos crims per any. Tots els casos d’aquest 2017, pendents de judici, han estat resolts pels Mossos d’Esquadra, encara que en dos els detinguts neguen ser els autors del crim. Els arrestats pels altres dos crims són autors confessos i van ser detinguts el mateix dia dels fets.
El primer va ser un doble homicidi a Aspa en el qual els agents rurals Xavier Ribes i David Iglesias van morir al rebre a boca de canó quatre trets d’un jove caçador. El mateix autor, que anava amb un grup de caçadors, va trucar al 112 per explicar el que havia succeït. Tenia caducat el permís i l’arma estava a nom d’un company.
Menys d’un mes després es va registrar el segon crim a Lleida. Amparo Soler, una funcionària d’Ensenyament, va morir degollada al seu pis del carrer Acadèmia. Una àrdua investigació policial va acabar el passat dia 7 de juny amb la detenció de Jordi Lanuza, un tècnic de fibra òptica que té antecedents i que nega ser l’autor del crim, malgrat els múltiples indicis que l’incriminen.
Bellvís va ser l’escenari del tercer. Va tenir lloc a última hora de la tarda del dia 7 d’abril, quan Marc Navarro, un jove d’aquesta localitat, va apunyalar mortalment la seua mare, Antonieta Sancho, de 50 anys. L’acusat, amb problemes mentals, va ser arrestat el mateix dia. Està empresonat a la unitat psiquiàtrica de Brians.
Finalment, l’empresari carni Josep Puig-Gros va ser detingut el passat 21 de juny per la desaparició dos dies abans del seu cunyat. El cadàver va aparèixer el dia 23 a Barcelona. Era al maleter del seu cotxe. Puig-Gros nega ser-ne l’autor.
Agents rurals a Aspa. Ismael Rodríguez, un jove caçador de Vacarisses, mata disparant-los a boca de canó els agents rurals Xavier Ribes i David Iglesias, que estaven inspeccionat un vedat de caça. El mateix homicida truca al 112 per confessar el crim.
Funcionària al carrer Acadèmia. Amparo Soler és assassinada a casa seua. Els Mossos detenen 4 mesos després el presumpte autor, un instal·lador de fibra òptica que ho nega. Jordi Lanuza va ser jutjat i condemnat el 2005 (foto) per haver segrestat la seua dona.
Parricidi a Bellvís. Un jove de Bellvís de 21 anys, Marc Navarro Sancho, va matar la seua mare, Antonieta Sancho Miralles, de 50 anys i professora a Bell-lloc, al domicili familiar. El parricida va fugir, però va ser detingut minuts després pels Mossos.
Assassinat un veí de Balàfia. El 19 de juny desapareix el veí de Balàfia Eduard Ardiaca i el seu cadàver apateix el dia 23 al maleter del seu cotxe a Barcelona. Els Mossos acusen el cunyat, l’empresari carni Josep Puig-Gros, que nega ser-ne l’autor.