Manifestants entren a l'estació de l'AVE de Lleida
Nacional i internacional Manifestants entren a l'estació de l'AVE de Lleida SEGRE Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp Linkedin Copiar enllaç Publicat per Segre Creat: 25.03.2018 | 22:25 Actualitzat: 25.03.2018 | 22:25 Manifestants entren a l'estació de l'AVE de Lleida Afegeix SEGRE com a font preferida a Google
Comarques “Si hi ha orenetes en un poble és que en l’aire no hi ha insecticides i contaminació i la qualitat atmosfèrica és bona” EDUARDO BAYONA
Lleida Els veïns desallotjats del número 2 del carrer del Nord de Lleida: “Hem percebut 200.000 € de l’assegurança, però només l’enderroc ens en va costar 390.000” S. COSTA D., ELENA MONTAÑÉS
Comarques Un poble de Lleida registra la temperatura més alta d'aquesta onada de calor a Catalunya: 43 graus Segre