x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

La Diputació de Lleida demana paralitzar la creació de l'Agència de la Natura

  • ACN
Actualitzada 28/05/2020 a les 17:12

Reclama la gestió pública de les hidroelèctriques amb més de 75 anys de concessió, garantint ingressos als ajuntaments

Captura de pantalla del president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, durant el ple telemàtic d'aquest dijous.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Captura de pantalla del president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, durant el ple telemàtic d'aquest dijous.

ACN

El Ple de Diputació de Lleida ha aprovat una moció del PSC i UA que demana al Parlament que paralitzi la tramitació de la Proposició de llei de creació de l'Agència de la Natura de Catalunya, així com la posada en marxa d'un grup de treball amb ajuntaments i agents de gestió del territori per "garantir el consens en la proposta final".

La sessió també ha aprovat la moció d'ECP que insta l'Estat a recuperar la gestió pública de les concessions administratives per als aprofitaments de les centrals hidroelèctriques que hagin superat els 75 anys, garantint una compensació directa als municipis afectats.

El Ple també ha acceptat la renúncia com a diputada a la corporació de la republicana Regina Cairol.

 

 

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre