x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Neu (Torna al principi)
COMARCAS

Les pistes d'esquí es bolquen en el Nadal

Actualitzada 24/12/2021 a les 09:17

El Pare Noel i el tió, protagonistes de les activitats || Vora 270 quilòmetres oberts

Esquiadors ahir a les pistes de Boí Taüll.

Esquiadors ahir a les pistes de Boí Taüll.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Esquiadors ahir a les pistes de Boí Taüll.

FGC

Les pistes d’esquí preparen el Nadal amb desenes d’activitats, que tindran el Pare Noel i el tió com a protagonistes. Les estacions compten amb neu de la millor qualitat i les d’alpí oferiran durant aquestes festes gairebé 270 quilòmetres esquiables. Per la seua part, a les de nòrdic hi haurà gairebé 170 quilòmetres d’esquí de fons i 106 de circuits per a raquetes.

Baqueira és l’estació que compta amb més gruixos de tot el Pirineu. En concret, acumula entre 200 i 255 centímetres de neu i aquest Nadal obrirà tot el domini esquiable. Entre les activitats, destaca l’arribada del Pare Noel a les pistes araneses.

Ho farà avui amb l’ajuda d’un trineu tirat per gossos i els més petits podran entregar-li les seues cartes.Boí Taüll preveu tenir una important part del domini obert amb pistes per a esquiadors i surfers de tots els nivells. A banda de la visita del Pare Noel, el dimarts dia 28 també hi haurà un concurs de ninots de neu. Així mateix, Espot i Port Ainé acumulen un metre de neu i totes dos estacions comptaran amb gran part de les pistes disponibles per a la pràctica de l’esport blanc.

Els més petits que visitin avui Port Ainé podran fer cagar el tió.Per Cap d’Any i Reis, les estacions també han preparat activitats i, per exemple, a Tavascan hi haurà una baixada de torxes el dia 31. A més, Melcior, Gaspar i Baltasar arribaran en màquina trepitjaneu a Port del Comte el dia 5 de gener a la tarda.Les pistes d’esquí preveuen vendre aquestes festes uns 250.000 forfets, igualant les xifres que es van registrar abans de la pandèmia durant aquestes dates (vegeu la pàgina 10). A causa de les restriccions per la Covid, l’aforament a l’interior de les cafeteries estarà limitat al cinquanta per cent.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre