x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

EMPRESA GESTIÓ

La falta de planificació, principal problema a l'empresa familiar

Actualitzada 05/06/2018 a les 10:01
Jordi Tarragona durant la presentació del llibre a Lleida.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Jordi Tarragona durant la presentació del llibre a Lleida.

MAGDALENA ALTISENT

L’advocat i empresari Jordi Tarragona va presentar ahir a la Cambra de Comerç de Lleida el llibre Continuar? Vendre? Tancar?, que tracta els principals reptes i solucions als quals s’ha d’enfrontar l’empresa familiar.

Tarragona va explicar que el principal problema amb el qual toreja aquest model de negoci és la falta de planificació i de diàleg sobre el futur de l’empresa. Al llibre, que actua com una guia, s’exploren múltiples situacions i possibles camins a seguir.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre