x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

FUTBOL PRIMERA DIVISIÓ

Iniesta portarà el model Masia al Vissel Kobe

  • AGENCIAS
Actualitzada 25/05/2018 a les 09:31
El jugador firma davant de 200 periodistes i serà presentat demà a l’estadi
Hiroshi Mikitani, amo del Vissel Kobe, amb Iniesta durant la presentació amb el club japonès.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Hiroshi Mikitani, amo del Vissel Kobe, amb Iniesta durant la presentació amb el club japonès.

EFE

Andrés Iniesta va firmar ahir el nou contracte com a jugador del Vissel Kobe nipó, durant l’acte de presentació celebrat a Tòquio amb una gran expectació. “Iniesta firmarà amb el Vissel Kobe després de la seua històrica carrera amb el FC Barcelona”, va dir l’empresari nipó Hiroshi Mikitani, fundador i conseller delegat del gegant del comerç electrònic Rakuten, i també amo del club japonès a través d’una altra de les seues empreses. Mikitani va elogiar el planter blaugrana i el “liderat” d’Iniesta, així com els valors del futbolista i la seua “capacitat d’influència global”, que seran “una inspiració per al club i per a tota la Lliga i la societat japonesa”.

El magnat japonès va afegir que la “metodologia” de la Masia i del mateix Iniesta s’aplicaran a l’acadèmia de joves futbolistes del club, que col·laborarà en aquest sentit amb el Barcelona. L’arribada al Japó d’Iniesta ha generat una enorme expectació a tot el país, que s’ha reflectit en els més de dos centenars de periodistes que van assistir a l’acte. El futbolista va viatjar a Tòquio després de disputar diumenge passat l’últim partit amb la samarreta blaugrana i s’incorporarà al nou equip al finalitzar el Mundial de Rússia, quan es reprèn la Lliga nipona. Demà es farà la presentació en un acte públic a l’estadi del Vissel Kobe.

 


El Barcelona podria concloure ben aviat l’ampliació de la clàusula de rescissió del francès

 

Mikitani, propietari d’una de les fortunes més importants del país asiàtic, ha estat el principal impulsor de l’operació gràcies a la bona relació que té amb el FC Barcelona, club del qual Rakuten és patrocinador principal.

Principi d’acord per apujar el sou a Busquets
El president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, ha arribat a un principi d’acord amb Sergio Busquets per a la revisió i millora del contracte, un dels temes que tenia pendents el club. L’arribada de nous jugadors amb sous molt elevats i les renovacions recents havien desequilibrat la situació salarial del centrecampista, per la qual cosa aquest havia sol·licitat una revisió del contracte.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre