x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

El procés incideix en la festa de Marc

12
  • Xavier Santesamsses
Actualitzada 09/11/2018 a les 06:00
Màrquez no sortirà al balcó de la Paeria després que l’alcalde es negués a retirar la pancarta de suport als presos polítics, tal i com exigien els patrocinadors
Treballs de muntatge de l'escenari que acollirà demà la gran festa dedicada a Marc Màrquez.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Treballs de muntatge de l'escenari que acollirà demà la gran festa dedicada a Marc Màrquez.

X.S.
La capital de la Segarra continua preparant la gran festa que dedicarà demà al seu heptacampió mundial, Marc Màrquez. Cervera va viure ahir una jornada maratoniana de preparatius per a la celebració del cinquè Mundial de Moto- GP, el setè de la seua carrera. Al matí a la plaça Pius XII, on tindran lloc els parlaments i la celebració, es van ultimar els preparatius dels escenaris, la il·luminació i megafonia. La presència de grues, elevadors i maquinària pesada al costat de l’escola Jaume Balmes va provocar les queixes d’alguns pares, que van criticar la perillositat dels treballs, tenint en compte el gan número de nens que hi havia a la plaça. A la tarda es van instal·lar mitja dotzena de grans pancartes del FanClub en l’itinerari de la rua.

Demà, després de la recepció a l’ajuntament de la ciutat (12.30), Marc tampoc no sortirà a saludar des del balcó de la Paeria. Per qüestions protocol·làries i exigències de les grans firmes que patrocinen el pilot de Cervera, el FanClub va demanar a la Paeria la retirada de la pancarta de suport als presos polítics que està situada al balcó de la casa consistorial, petició que va rebre la negativa de l’alcalde, Ramon Royes, per la qual cosa es va suprimir la seua sortida al balcó.

Royes va recordar que la Paeria incrementarà la seguretat durant la festa de celebració del títol del Mundial. Es tracta d’una jornada massiva en què arriba una gran multitud de visitants per l’ocasió, per la qual cosa es va acordar reforçar policialment i amb tanques de seguretat els punts de màxima concurrència, com són la sortida de la rua a la plaça Universitat i també l’arribada a la plaça Pius XII.

Quant al Museu Comarcal de Cervera, on està ubicada la sala d’exposició dedicada a la trajectòria de Marc Màrquez, ampliarà el seu horari de visites i romandrà obert demà dissabte, des de les 11.00 fins a les 20.00, i diumenge, des de les 10.00 fins a les 14.00.

Comentaris

Veure més comentaris
Comenta el contingut

Descobrir
12
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre