x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Última hora

Troben amb vida els quatre nens desapareguts fa més d’un mes a la selva de Colòmbia

MOTOCICLISME SUPERMOTO

Tres pilots del Suzuki Grau Racing correran el Supermoto de les Nacions

  • REDACCIÓN
Actualitzada 01/08/2019 a les 11:11
Jaume Gaya ha estat convocat en categoria júnior.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Jaume Gaya ha estat convocat en categoria júnior.

Ferran Cardús, Jaume Gaya i Ángel Lorente, pilots del Suzuki Grau Racing, han estat convocats per l’equip estatal per competir en el Supermoto de les Nacions, que es disputarà a París els dies 21 i 22 de setembre. Cardús serà una de les cartes de l’equip sènior amb José Luis Crespo i David Giménez, que han estat convocats per Alberto Vaello. Ferran, subcampió estatal el 2018, és segon en la categoria Elit i tercer en Pro. D’altra banda, el Suzuki Grau tindrà dos pilots en categoria júnior, amb Gaya i Lorente, que formaran equip amb Joan Ruiz.

Els tres ocupen les primeres places en el Campionat d’Espanya i Gaya ja és campió després de la victòria de diumenge a Albaida. Per la seua part, Lorente debutarà en un Supermoto de les Nacions després de ser un fix en el podi des de la prova de Tubilla del Lago. Sobre la convocatòria per a París, Vaello va manifestar que “el primer que hem de fer és donar les gràcies a la Federació Espanyola per l’esforç que ha suposat que tinguem representació en les dos categories, tant en sènior com en júnior. El nostre objectiu al campionat és lluitar per la victòria en les dos categories i ens emportem els millors. Estan il·lusionats i amb ganes de fer un bon paper”.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre