x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

DEPORTES

Laporta, “tranquil” amb Messi

Actualitzada 01/07/2021 a les 12:39

Va demanar ahir paciència per tancar la renovació, sols pendent de temes fiscals || Per primer cop no és jugador del Barça des d'avui i això impedeix al club utilitzar-ne la imatge a les noves samarretes

Leo Messi ja no és des d’avui jugador del Barça, encara que la renovació està pactada.

Leo Messi ja no és des d’avui jugador del Barça, encara que la renovació està pactada.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Leo Messi ja no és des d'avui jugador del Barça, encara que la renovació està pactada.

EUROPA PRESS

El futur de Leo Messi segueix sent una incògnita i ahir, el dia que vencia el seu contracte com a blaugrana, el president Joan Laporta va llançar un missatge tranquil·litzador. En el moment en què va arribar a les instal·lacions del Camp Nou es va trobar amb diversos mitjans i al set preguntat per si hi havia alguna novetat o preocupació, Laporta va contestar amb un breu i escarit “tranquils”, amb la qual cosa va instar els presents a tenir paciència.

Encara que ahir Messi va quedar oficialment desvinculat del Barça, al club no estan preocupats, ja que segons van assegurar a Efe fonts de l’entitat, la voluntat de les dos parts és firmar “com més aviat millor” el nou contracte. El problema és la complexitat d’una operació que, tal com va avançar Catalunya Ràdio, garantiria la continuïtat de Messi com a capità del Barça les dos pròximes temporades.

En primer lloc, ha de resoldre’s la forma de pagament i la fiscalitat de les quantitats que ha de cobrar l’astre argentí, i a continuació, encaixar el nou contracte en els criteris de fair play financer que exigeix LaLiga. I és que el club ha de reduir de forma dràstica la massa salarial de la primera plantilla, que actualment representa el 110% dels ingressos, minvats per la Covid i la mala gestió de la junta anterior, i que no hauria de superar el 60 per cent de la facturació.


Si Espanya arribés a la final olímpica, el canari es perdria el debut lleuger a l’estar de vacances

A partir d’ara el club no podrà fer publicitat amb la seua imatge, és a dir, no podrà vendre les noves samarretes amb el seu nom, només les antigues, i en cas que es lesionés a la Copa Amèrica, l’AFE hauria de fer-se’n responsable ja que Messi no tindria assegurança mèdica amb el Barça.

 

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre