x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

La Sirollada critica que la Paeria li denega el permís per utilitzar la plaça Blas Infante

Actualitzada 27/04/2017 a les 17:54
El col·lectiu vol impulsar un nou espai d’activitats per a la Festa Major
Una activitat de La Sirollada

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Una activitat de La Sirollada

La plataforma d’entitats La Sirollada ha denunciat aquest dijous mitjançant un comunicat que l’ajuntament de Lleida li ha denegat el permís sol·licitat per a l’ocupació de la plaça Blas Infante durant els dies de Festa Major. El col·lectiu critica que la Paeria els proposa “unes altres condicions inacceptables” malgrat que, afirmen, el consistori no els hi ha informat de cap tipus d’impediment concret per fer ús de la zona sol·licitada.

La Sirollada explica que després d’unes reunions prèvies amb la regidoria de Cultura, ara el departament de Seguretat Ciutadana de l’ajuntament els emplaça a traslladar les seues activitats als Camps Elisis, a la zona de concerts.
Descobrir
Més informació
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre