x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Condemnat a 21 anys de presó l'abusador confés dels Maristes de Sants

  • EFE
Actualitzada 29/04/2019 a les 12:57
La sentència imposa una indemnització total per a les quatre víctimes de 120.000 euros
Joaquín Benítez, amb un passamuntanyes.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Joaquín Benítez, amb un passamuntanyes.

EFE
L’Audiència de Barcelona ha condemnat a 21 anys i nou mesos de presó l’exprofessor dels Maristes de Sants Joaquín Benítez per abusar sexualment de quatre alumnes menors d’edat quan era professor d’educació física en aquesta escola religiosa. Benítez va ser jutjat per la secció 21 de l’Audiència de Barcelona per abusar sexualment de quatre de menors a l’escola Hermanos Maristas Sants-Les Corts, encara que almenys uns altres deu alumnes més van denunciar els mateixos fets, que no van arribar a judici perquè el seu cas va prescriure.

La Fiscalia demanava per al pederasta confés 22 anys de presó i 14 d’inhabilitació pels quatre abusos a menors, mentre que la Generalitat i l’Ajuntament de Barcelona, que han exercit l’acusació popular, sol·licitaven 35 i 25 anys de presó, respectivament.

La sentència de la Secció 21 de l’Audiència imposa a l'acusat una indemnització total per a les quatre víctimes de 120.000 euros.
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre