x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

El Procicat aprova ampliar l'aforament de l'oci nocturn al 80% i el dels gimnasos al 100%

  • ACN
Actualitzada 20/10/2021 a les 13:10

El Govern espera l'aval del TSJC per continuar aplicant el certificat covid digital a les discoteques

Imatge de la discoteca Biloba dijous passat, en la reobertura.

Imatge de la discoteca Biloba dijous passat, en la reobertura.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Imatge de la discoteca Biloba.

MAGDALENA ALTISENT

El Procicat ha aprovat aquest dimecres ampliar l'aforament de l'oci nocturn del 70 al 80% i arribar al 100% pel a les instal·lacions esportives interiors, com gimnasos. En aquests establiments fins ara hi havia un 80% d'aforament permès. En el cas dels locals d'oci nocturn i assimilats es continuarà demanant el certificat covid digital per tal de poder accedir-hi-. L'aplicació d'aquesta eina requereix de l'aval judicial previ i és per això que el Govern ha enviat les noves mesures al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) i està a l'espera de rebre el seu aval.

Continuarà vigent, com fins ara, la prohibició de menjar i beure al carrer entre la una de la matinada i les sis del matí, així com la prohibició de vendre alcohol a les botigues de conveniència entre les 22.00 i les 6.00h.

Comenta el contingut

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre