x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Detingut per una onada d'assalts violents a menors a Lleida

  • Redacció
Actualitzada 16/12/2021 a les 08:35

Els Mossos d’Esquadra busquen altres implicats en els robatoris

L’agressió es va produir a prop de la comissaria dels Mossos.

L’agressió es va produir a prop de la comissaria dels Mossos.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© L'agressió es va produir a prop de la comissaria dels Mossos.

SEGRE

Els Mossos d’Esquadra van arrestar dimarts un veí de Lleida de 19 anys com a presumpte autor de quatre robatoris amb violència i intimidació. La policia catalana va obrir una investigació a finals del mes de novembre passat després de produir-se alguns d’aquests delictes a joves de la ciutat. En tots els casos es produïa el mateix modus operandi: dos o tres joves es dirigien a les víctimes, en algun cas menors d’edat, i els demanaven diners per comprar un bitllet d’autobús. Quan els joves obrien les carteres, els amenaçaven i els robaven els diners que portaven a sobre, arribant a l’agressió física si s’hi negaven. Les indagacions policials van permetre la identificació i la detenció a la plaça Fanalets de Lleida d’un dels implicats suposadament en aquests robatoris.

Els Mossos relacionen l’arrestat amb quatre robatoris violents comesos entre el dia 22 de novembre i el 10 de desembre a l’avinguda de València, l’avinguda de Madrid, la plaça Blas Infante i l’estació d’autobusos de Lleida. La investigació continua oberta i no es descarten més detencions. L’acusat, que té antecedents, va passar ahir al matí a disposició judicial davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.

Així mateix, la Guàrdia Urbana va arrestar dimarts a la tarda un home de 38 anys per un altre robatori amb violència al carrer Alsamora. L’avís es va registrar a les 20.10 hores, quan un home que presentava un fort cop a un ull va manifestar que unes hores abans un individu li havia demanat diners i, al negar-s’hi, el va colpejar fins a tirar-lo a terra. Mentre la víctima es trobava amb els agents policials, va passar pel lloc el presumpte autor dels fets. La Policia Local va procedir al seu arrest per un delicte de robatori

Temes relacionats
Comenta el contingut

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre