x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

La Generalitat dóna ordre a la banca de pagar les nòmines amb la seua tresoreria

  • EFE
Actualitzada 25/10/2017 a les 16:27
El portaveu del

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© El vicepresident del Govern, Oriol Junqueras

EFE
El govern català ha donat aquest dimecres ordre als bancs de pagar les nòmines dels funcionaris del mes d’octubre amb recursos propis, igual com va fer el mes de setembre passat. Fonts del Govern han explicat a Efe que l’abonament ascendeix a 390 milions d’euros, uns 40 més que al setembre, i inclou la nòmina dels treballadors de la Generalitat, dels professors de les escoles concertades i del personal de l’Institut Català de la Salut (ICS) i del Servei Català de la Salut (CatSalut).

Està previst que els empleats comencin a cobrar les seues nòmines a partir de d'aquest dijous, dia 26, uns dies abans del que és habitual.

El Ministeri d’Hisenda, que dirigeix Cristóbal Montoro, va intervenir els comptes de la Generalitat a mitjans de setembre amb l’objectiu de vigilar que cap despesa de l’executiu català no anava destinada a la causa independentista. Tanmateix, el vicepresident del Govern, Oriol Junqueras, ja va anunciar que donava per "suspesa" la intervenció dels comptes i que contactaria amb les entitats financeres "per via administrativa i notarial" per transmetre "la màxima normalitat".
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre