x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

TV3 CONCURS

'Joc de Cartes' busca a Lleida el millor cuiner menor de 35 anys

  • SEGRE
Actualitzada 08/12/2021 a les 08:58
Marc Ribas xarra amb tres dels quatre cuiners participants.

Marc Ribas xarra amb tres dels quatre cuiners participants.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Marc Ribas xarra amb tres dels quatre cuiners participants.

TVC

El concurs de restaurants Joc de Cartes de TV3 torna a la capital del Segrià per demostrar que el talent no sempre es cuina a foc lent. Quatre caps de cuina de menys de 35 anys competiran per convertir-se en el millor xef jove de Lleida i, durant el procés, deixaran clar que l’edat no és un requisit per a la bona gastronomia. La primera parada de Marc Ribas és el Des-Tapa’t Casual Food, un projecte del cuiner autodidacte Albert Calafell, format amb els seus llibres de cuina i les receptes d’internet; Ramon Tudela és al capdavant de BOnum No Rules i no és fanàtic de normes ni plats convencionals.

Tampoc no ha seguit una trajectòria convencional Gerard Esteve, que posa tot el seu amor en les tapes del Cantamanyanes, la penúltima parada. I parlant d’amor, Héctor Rodríguez comanda el Carballeira, una herència familiar.

Comenta el contingut

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre